Retourbeleid

Als je een klacht hebt, stuur dan een mail naar info@thorture.nl, dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing!

Artikelen kunnen retour worden gestuurd wanneer:

 

- Het binnen 14 dagen na ontvangst wordt geretourneerd.

- Het kledingstuk niet gedragen en/of gewassen is (passen mag uiteraard wel).

   

- Indien een volledige bestelling geretourneerd wordt, dienen ook de goodies geretourneerd te worden. Wanneer deze niet geretourneerd worden kunnen deze in rekening worden gebracht.

- Ondergoed en sokken kunnen in verband met hygiëne niet geretourneerd worden.

- Goodies kunnen niet worden geruild of worden ingewisseld voor geld of shop tegoed.

 

Hoe gaat retourneren in zijn werk?

 

1. Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan door te e-mailen naar info@thorture.nl

2. Zorg dat je het bestelnummer bij de hand hebt zodat we je gericht kunnen helpen

3. Je ontvangt per mail een retourlabel, deze print je uit en plak je op de doos. Als je geen printer hebt, neem je de gegevens van het label over.

4. Verpak de bestelling weer in een doos, zodat deze ook weer netjes bij ons aankomt.

5. Lever het pakket in bij een PostNL punt.

6. Je ontvangt een verzendbevestiging, bewaar deze goed, dit is het bewijs dat je een pakket retour hebt gestuurd.

 

 

Verwerking van retouren

 

Wanneer de bestelling bij ons retour is ontvangen zullen wij deze beoordelen. Als de bestelling in goede orde ontvangen is ontvang je een e-mail ter bevestiging en zullen wij het bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Ontvang je liever een coupon voor je volgende bestelling, geef dit dan duidelijk aan op het moment dat je de retour aanmeld.

 

Kosten van retourneren

 

Er wordt een bedrag van € 3,50 berekend als bijdrage in de verzendkosten voor het retourneren. Dit wordt in mindering gebracht op je aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten.

 

Voor onderstaande uitzonderingen worden geen retourkosten in rekening gebracht:

 

- Je hebt een ander product ontvangen dan dat je besteld hebt

- Het product dat je besteld hebt is kapot ontvangen

- De houdbaarheidsdatum van het product is verstreken op het moment van ontvangst

 

 

Pakket weigeren

 

Wanneer een pakket geweigerd wordt aan de deur of niet wordt opgehaald worden deze in overleg met de klant nog één keer verstuurd. Wanneer dit pakket dan wederom wordt geweigerd of niet wordt opgehaald brengen wij een bijdrage aan de retourkosten van €3,50 in rekening.

Vragen?

Je kunt ons mailen via:

Of klik op onderstaande button

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Black Instagram Icon

Copyright© 2020 door Thorture